12 Μαρτίου 2014

Παντζαροσαλάτα

Μια πολύ όμορφη σαλάτα που τη φτιάχνω όταν έχω τραπέζι αλλά και όταν θέλω κάτι ξεχωριστό. Παντζάρια βραστά σε σαλάτα αλλά όχι σκέτα. Με λίγο γιαουρτάκι που προσθέτει δροσιά και δίνει άλλη γεύση. Πού τη βρήκα; Δεν έχω ιδέα. Απίθανο να είναι πρωτότυπη, ίσως της έφαγα κάπου και την έφτιαξα κι εγώ. Και τη καθιέρωσα. Κι αν δεν έχω προγραμματίσει έγκαιρα να αγοράσω παντζάρια, έχω μερικά από τα βρασμένα και σε αεροστεγή συσκευασία που κυκλοφορούν στα σουπερμάρκετ και κρατάνε αρκετό καιρό (ειδικά αν τα βάλει κανείς και σε ψυγείο). Πάντως πάντα μ' αρέσει.

Υλικά

παντζάρια (κεφάλια)
γιαούρτι στραγγιστό
λάδι, ξύδι
αλάτι
σκόρδο
μαϊντανό
καρύδια

Εκτέλεση

Βράζω τα παντζάρια, τα καθαρίζω και τα κόβω σε κυβάκια (αν είναι τα έτοιμα, έχω μόνο να τα κόψω!). Όταν κρυώσουν τα αλατίζω ελαφρά και ρίχνω από πάνω τους λίγο λάδι και λίγο ξύδι (επειδή θα μπει το γιαούρτι θέλουν ίσα μια ιδέα απ' όλ' αυτά). Ανακατεύω με λίγο από το γιαούρτι, τον μαϊντανό, το σκόρδο λιωμένο (ή σε σκόνη) και τα καρύδια χοντροτριμμένα. Τα βάζω σε ένα μπολ, στρώνω από πάνω γιαούρτι και το στολίζω με σπασμένο καρύδι και φυλλαράκια μαϊντανό (για χρώμα). Η παντζαροσαλάτα μου είναι έτοιμη.

Ιδέες

Για λιγότερες θερμίδες προτιμώ γιαούρτι 2%.
Για περισσότερη νοστιμιά μέσα βάζω δυο - τρεις κουταλιές μαγιονέζα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.