18 Ιουνίου 2015

Κρέμα (Μαμάς)

Προσωπικά δεν είμαι φίλος της κρέμας. Σ' αντίθεση με την κόρη μου - που έπιασε φουλ τάιμ δουλειά αυτή τη βδομάδα (και σήμερα έχει γενέθλια - χρόνια πολλά Ειρήνη). Και σκέφτηκε να φτιάξουμε καμιά κρέμα βανίλια για να παίρνει μαζί της στη δουλειά. Πρώτη κίνηση να δω αν έχω ανεβάσει συνταγή. Δεν έχω. Δεύτερη να γκουγκλάρω. Μου βγάζει διάφορες που όμως είχαν αυγά και δεν μ' άρεσαν. Κ εκεί πάνω μούρχεται η ιδέα να ψάξω στο αρχείο με τις συνταγές κι απ' το οποίο ανασύρω συνήθως αυτά που ανεβάζω. Και  βέβαια είχα. Δυο: μια της μάνας μου και μια άλλη παραλλαγή με αυγά (που λέω να την βάλω κι αυτή στο επόμενο). Με επιλογή μυρωδιάς ανάμεσα σε βανίλια και κακάο. Ιδού τη λοιπόν.

Υλικά

9 μέρη γάλα
1 μέρος κορνφλάουρ (ή νισιστέ ή άνθος αραβοσίτου ή όπως αλλιώς το λέει ο καθένας)
1 μέρος ζάχαρη (ή λίγο περισσότερο)
βανίλια ή κακάο

Εκτέλεση

Διαλύω το κορνφλάουρ και τη βανίλια ή το κακάο ανακατεμένα σε λίγο από το γάλα (κρύο). Βάζω το υπόλοιπο γάλα να βράσει και καυτό όπως είναι, το προσθέτω λίγο – λίγο στο λιωμένο κορνφλάουρ. Βάζω το μείγμα στη φωτιά μέχρι ν’ αρχίσει να πήζει και το σερβίρω σε μπολάκια.

Προαιρετικά πασπαλίζω με κανέλλα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.