16 Ιουνίου 2015

Διόρθωση της μυωπίας μου με λέιζερ (συνέχεια)

Συνέχεια στην ιστορία της επέμβασης για τη μυωπία μου. Τα παρακάτω έχουν μπει και στην αρχική δημοσίευση, αλλά αν μείνουν μόνο εκεί, θα ψιλοχαθούν. Αν δεν μπουν, βέβαια, θα πρέπει όποιος διαβάζει την ιστορία να ψάχνει περαδώθε.

2015, 12 Ιούνη

Η ζωή συνεχίζεται κανονικά. Βάζω τα κολλύριά μου τακτικά, κάνω ενυδάτωση με τεχνητά δάκρυα όποτε το θυμηθώ (θάπρεπε και παραπάνω, αλλά...) κι όλα πάνε μια χαρά. Έχω ξεκινήσει και τα μπάνια στη θάλασσα. Προς το παρόν χρησιμοποιώ γυαλιά πισίνας, χωρίς να μου το έχει επιβάλει ο γιατρός, αλλά κοντά στο νου κι η γνώση. Μόνο που αυτά, παρόλο που έχουν σκούρο τζάμι μπροστά, δεν είναι αντηλιακά κι έτσι ο ήλιος με δυσκολεύει. Παρόλο που είμαι απογευματινός τύπος, μπαίνω στη θάλασσα μετά τις 6.
Κατά τα άλλα, όλα πάνε μια χαρά. Αν και ακόμα δεν έχω συνηθίσει πως το πρωί που θα σηκωθώ δεν θα πρέπει να φορέσω γυαλιά και βλέπω κανονικά από μόνος  μου. Όπως επίσης το βράδυ μου φαίνεται παράξενο που όταν θα σβήσω το φως δεν έχω να κάνω την κίνηση που τα βγάζω. Χώρια το ότι δεν έχω να βγάλω φακούς προηγούμενα.
Θα συνιστούσα σε κάποιον να προχωρήσει σε μια τέτοια επέμβαση; Αναμφίβολα. Αν μπορεί (γιατί δεν εφαρμόζεται σε όλα τα μάτια, εξαρτάται απ' την κατασκευή του κερατοειδή και το βαθμό μυωπίας) δεν θα πρέπει να τ' αφήνει τόσα χρόνια σαν και μένα.
Αλήθεια, γιατί τα ταμεία να μην ωθούν τους ασφαλισμένους να κάνουν μια τέτοια επέμβαση; Αφού κερδίζουν και οι ασφαλισμένοι, και τα ταμεία σε βάθος χρόνου. Πέρα απ' το ότι αν γινόταν με σύμβαση οι τιμές θα ήταν πού πιο χαμηλές.

2015, 15 Ιούνη

Βρέθηκα από σπόντα στο γιατρό συνοδεύοντας τη Μαρία που κάτι αισθανόταν στο μάτι της (αλλά τελικά όλα καλά). Μιας και με είδε, είπε να κάνουμε την εξέταση σήμερα. Όλα πάνε καλά και με τη βούλα. Τόπε κι ο γιατρός :) Η μέτρηση δείχνει πως η όραση έχει πλήρως αποκατασταθεί. Προς το παρόν η πρεσβυωπία δεν έχει κάνει την εμφάνισή της, καλό αυτό.
Μειώθηκαν οι φορές που μπαίνει το κολλύριο (από 4 σε 3) κι ανανεώθηκε το ραντεβού για μετά από ένα μήνα. Βέβαια εγώ θα λείπω τότε στο χωρίο, οπότε είπαμε πως σε καμιά 20αριά μέρες καλά είναι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.