30 Σεπτεμβρίου 2015

Διόρθωση μυωπίας, μήνες μετά

Πέρασε κάμποσος καιρός  από τότε που έκανα την επέμβαση για τη διόρθωση της μυωπίας μου. Πάνω από τέσσερις μήνες. Ας γράψω το πώς πήγε η όλη ιστορία αυτούς τους μήνες, για να κλείσω το θέμα. Έχουμε και λέμε λοιπόν. Πώς είμαι σήμερα; Μια χαρά. Βέβαια, ακόμα δεν έχω συνηθίσει πλήρως πως δεν φοράω γυαλιά. Ειδικά το πρωί που ξυπνάω. Επί σαράντα και βάλε χρόνια, με το που ξύπναγα η πρώτη μου κίνηση ήταν να βάλω τα γυαλιά μου (εκτός απ' τις εποχές που κοιμόμουνα με τους φακούς οπότε έπρεπε να ρίξω σταγόνες για να ανοίξουν τα μάτια μου). Τώρα ξυπνάω και βλέπω κανονικά. Ήταν κάτι που το είχα ξεχάσει. Να θέλω να δω το ρολόι μέσ' τη νύχτα π.χ. και να μην χρειάζεται να κάνω κάτι άλλο πρώτα.

Πώς πήγαν αυτοί οι μήνες; Μια χαρά. Κανένα πρόβλημα. Ακόμα και με τα μπάνια στη θάλασσα έγιναν κανονικά. Εντάξει, βουτιές δεν έκανα, αλλά δεν το πολυσυνήθιζα έτσι κι αλλιώς. Κι αν ήθελα καμιά φορά, χρησιμοποιούσα τα γυαλιά πισίνας που έχω απ' τα παλιά χρόνια, με τους φακούς. Η συμβουλή του γιατρού για χρήση γυαλιών ηλίου, περιττή αφού πάντα φορούσα και δεν μπορούσα και πριν και δεν μπορώ και τώρα να κυκλοφορήσω με πολύ φως και χωρίς σκούρα γυαλιά.Ένας βασικός λόγος που φόραγα φακούς ήταν για να μπορώ να φορώ γυαλιά ηλίου. Και μάλιστα με σκοινάκι γιατί με το που είμαι στον ήλιο τα φοράω, με το που θα μπω σε στενό και θα έχει σκιά τα βγάζω. Άρα, δεν άλλαξε κάτι στην καθημερινότητα.

Η πρεσβυωπία που αναμένεται, δεν έχει κάνει την εμφάνισή της ακόμα. Καλό αυτό. Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει κάνει ο γιατρός με την διόρθωση της μυωπίας. Γιατί είχε προτείνει να αφήσει λίγη στο ένα μάτι για να καθυστερήσει η ανάγκη χρήσης γυαλιών πρεσβυωπίας. Εγώ του είπα όχι, αλλά δεν είμαι σίγουρος. Βέβαια, στον πίνακα όταν μου έδειχνε τους αριθμούς για την εξέταση της οπτικής οξύτητας, καλά τα πήγα, αλλά μέχρι πού με έφτασε; Στα 9/10; στα 10; στα 11; (ε, όχι και 11/10. Μην έχω τέτοιες απαιτήσεις στην ηλικία που είμαι). Πάντως, γενικά βλέπω μια χαρά,εγώ είμαι ευχαριστημένος.

Ο τελευταίος έλεγχος απ' τον γιατρό έγινε στις αρχές του μήνα. Είχε τελειώσει το κολλύριο και πήγα να δει την εξέλιξη και να μου πει αν θα πρέπει να πάρω άλλο ή όχι. Τα είδε, τα έλεγξε κι έδωσε την άδεια να σταματήσει κι αυτή η διαδικασία (καλά, μια φορά τη μέρα είχε μείνει). Και με χαιρέτησε λέγοντας πως το επόμενο ραντεβού μας θα είναι μόνο αν τυχόν προκύψει κάποιο πρόβλημα. Ή εμφανιστεί η πρεσβυωπία του λέω εγώ. Κι αυτό πρόβλημα θα είναι, μου λέει :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Απόψεις; Ιδέες; Αντιρρήσεις; Παραλλαγές;
Όλα ευπρόσδεκτα.